fbpx

Nobil Luxury Boutique Hotel creează condiţii favorabile pentru o dezvoltare activă a afacerii Dvs., oferind o Sală de Conferinţe complet echipată. Încăperea acesteia este calculată pentru 20 de locuri, permiţând astfel petrecerea la un nivel înalt a întâlnirilor corporative, prezentărilor şi a conferinţelor de presă.

Echipament disponibil:

  • Echipament pentru Audio-Conferinţe
  • Plasma Display
  • Imprimantă Laser
  • Laptop
  • Flipchart
  • Proiector
  • Articole de Birotică

Sistemele de condiţionare a aerului, reglarea luminozităţii şi a intensităţii sunetului asigură un mediu propice pentru soluţionarea productivă a obiectivelor stabilite.

Pentru ocazii speciale: întâlniri de afaceri, conferinţe de presă sau seminare, Nobil Luxury Boutique Hotel oferă serviciile unui Coordonator de Conferinţe - un specialist calificat, care va asigura tot suportul organizatoric, tehnic şi informaţional de care aveți nevoie pentru derularea evenimentului Dvs, în conformitate cu conceptul general al acestuia.

Oaspeții Nobil Luxury Boutique Hotel pot beneficia absolut gratuit de serviciile Business Centrului nostru - locaţia perfectă pentru administrarea afacerilor și a proceselor de lucru. Personalul hotelului vă va asista cu plăcere în procesul de lucru în Business Centru.
Serviciile și amenitățile disponibile includ:


✓ Birotică - CD-uri, hârtie, foldere, fişiere etc.
✓ Echipament: telefoane mobile, laptop-uri şi echipament audiovizual
✓ Două zone de lucru cu PC
✓ Imprimantă color performantă
✓ Fax
✓ Servicii de Poştă Express
✓ Internet Wi-Fi de viteză mare

Program: 24 ore
Telefon intern: 491
Telefon extern: +373 22 400 491
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Facebook

Booking

TripAdvisor

YouTube

Instagram

PressReader